Tailsweep topp

Wednesday 4 January 2012

rabens atelier and saloner


Jag ser verkligen fram emot ett besök på inredningsbutiken Rabens Atelier, som jag läst mycket om, när vi åker till Köpenhamn. Jag har höga förväntningar då jag älskar asiatiska influenser i inredning och kläder. Designern Birgitte Raben Olrik reser själv runt och besöker de mest avslägsna platser i Asien inför sina kollektioner. Jag tittade runt lite på deras site ikväll, och såg att deras klädmärke Rabens Saloner släppt sin vårkollektion 2012. Titta in här för massor av underbara bilder!

On my upcoming visit to Copenhagen I intend to visit the interior shop Rabens Atelier, which is a brand inspired by Asia that I love! They also carry a clothing line, Rabens Saloner, which has just released their spring collection 2012, check it our here.
pics: Rabens saloner

1 comment:

  1. Såg bilderna för ett par dagar sen. Det får bli en tur til Helsingör där det finns en lite affär som säljer Rabens Saloner. Alltid lika fina milda färger på deras plagg.
    .

    Anita

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.