Tailsweep topp

Tuesday 3 January 2012

house doc´s raw nature 2012

Dagens tips blir att House Doctor's nya katalog Raw Nature 2012 ligger uppe för bläddring på deras site.
Ni förstår konceptet av titeln, ganska likt som förra katalogen, och varför ändra ett vinnande koncept!? :) Som dessutom ligger mer i tiden än någonsin. Så här vill jag ha det i mitt sommarhus, som jag skriver om nästan dagligen, men som bara finns i mina drömmar. Ska 2012 bli året när vi finner en egen plats på jorden?
Ljusstakarna på bilden har jag länge sneglat på, de skulle bryta av så fint mot vårt mörka soffbord.

Gillar mattan, och pallen och bordet för den delen också :)


Skira vackra blommor.. Nu vänder det, nu går vi mot ljusare tider! (ska bara igenom januari och februari först :)


Now you can browse through House Doctor's new catalogue Raw Nature 2012 on their site.
Tip of the day!!

5 comments:

  1. Underbara bilder... Och jag håller med, stilen är klockren, helt i min smak!

    Kram Malin

    ReplyDelete
  2. Ja det fanns massor av inspiration! Satt och bläddrade fram och tillbaka i den igår kväll när jag inte kunde sova. Det rycker i inredningsfingrarna och jag längtar lite till våren....

    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    ReplyDelete
  3. Jag är så glad att jag har hittat din blogg :) Jättefina bilder, måste kolla in resten direkt, tack för tipset!

    ReplyDelete
  4. Så fint,det blir ju aldrig fel med deras grejer.

    Tack för en inspirerande och mycket fin blogg :)

    ReplyDelete
  5. Jaaa.. så snyggt! Och jag gillar den blå mattan. Kram!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.