Tailsweep topp

Thursday 5 January 2012

raw and romantic

Jag veeet, orkar ni med ett vinterinlägg nu när alla pratar om en ren och avskalad nystart!? :)
Den här utsikten kunde jag i alla fall inte låta bli att bjuda på. Tänk att bo så här!
Det gör ägarna till Buch Copenhagen, som gillar den nordiska råa stilen, i kombination med feminina färger.

Inomhus är det ombonat och vintrigt..


Gillar barstolarna..


Jag är faktiskt på språng, har precis skickat ut kalasinbjudningar till fjorton stycken 3-åringar, och tänkte ta en sväng ner till Panduro för att se om det finns något kul till fiskedammspåsarna.. Dessutom kommer vi att köra en repris på 1-års kalaset i Juni, alltså cupcakes, som jag inte tycker är speciellt goda, men enkelt att förbereda och det är kul för barnen att få varsin med ett ljus på.

Härligt att sitta här med en kopp varm choklad och blicka ut över Öresund.. 
Tyvärr tror jag nog att vintern kommer att göra come back även om det inte känns så just idag..


One last winter post.. :) Imagine living like this!
That is what the owners of Danish store Buch Copenhagen do, who like the Nordic raw style, combined with feminine colors.

6 comments:

  1. Nyter mer enn gjerne vinteren...i bilder! Men jeg må helt ærlig si at jeg er glad det ikke ser slik ut på utsiden av min dør! Jeg leeeeengter voldsomt etter sol og varme...salt sjø og reker på svaberga!

    Men...man kan jo fort drømme seg litt bort i vinteren, når den kommer i slik vakker form som bildene du viser!

    Klem
    Rikke

    ReplyDelete
  2. I found your blog via desiretoinspire and like it a lot! Very nice pics! Greetings from Hungary:-)

    ReplyDelete
  3. fick varma känslor. behövdes :).
    ha en fin kväll/jennifer

    ReplyDelete
  4. Så jäkla snyggt!! Det med får jag väl tillägga. :-)

    ReplyDelete
  5. - For some reason I just clicked on this LinkWithin image, and totally love this post! Even in the middle of summer.... I guess what? My grandmother used to live "down the street" in Rungsted, so I know this house, have passed it many times :) It always stood out to me, as it is a fairly modern house in a sea of villas on this fancy stretch of Starndvejen! Just thought I would share...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.