Tailsweep topp

Saturday 7 January 2012

a brooklyn studio

Även om jag befinner mig i den mest inspirerande av huvudstäderna i Skandinavien (har dock inte varit till Reykjavík skall tilläggas :), så sitter jag ändå här och längtar bort till NYC när jag ser den här fina studion på Brooklyn med utsikt över Hudson River och Manhattan.. Här bor och arbetar Johanna Burke, scenograf för bland annat Bergdorf Goodmans.

Even though I am in inspiring Copenhagen I still sit here and dream away to NYC when I see this nice studio in Brooklyn overlooking the Hudson River and Manhattan .. Johanna Burke, set designer for Bergdorf Goodman among others, lives and works here.

 

Nu ska jag fånga dagen här i Köpenhamn, som idag bjuder på regn och mulet väder.. Så det blir till att springa mellan affärer.. :)
Ha en fin lördag!




6 comments:

  1. Ah, lovely! Ha en härlig helg i Köpenhamn!
    M

    ReplyDelete
  2. Läckert, fönstrena är ju underbara! :-)

    ReplyDelete
  3. Skönt ruffig! Ha en bra dag i underbara Köpenhamn.

    Anita

    ReplyDelete
  4. I love the roughness in these pictures.

    Thank you for your inspiring blog !

    ReplyDelete
  5. NY är alltid lika häftigt. Men jag har precis kommit hem efter en sväng i G:a Stan och på Söder och kan konstatera att Stockholm är ganska så fint också:)

    ReplyDelete
  6. Love these rooms! Where did you get the rug?

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.