Tailsweep topp

Wednesday 18 January 2012

the cape

Underbar trapp i cement, eller hur!? Jag gillar resten av huset också, men speciellt utsikten. När vi var i Kapstaden för några år sedan bodde vi precis så här, med havet åt ena hållet och vackra taffelberget åt det andra. Kapstaden är enligt min åsikt en av världens vackraste städer.

pics: via Marie Claire Maison

Här hemma är det inte på topp, då lilla tjejen haft feber sen i fredags. Just nu springer vi fram och tillbaks till närakuten för provtagning, så det är tveksamt om det blir något besök på Formex imorgon. Tur att man kan följa mässan via fina bloggar som Ica Carlsson, Me and Alice och Purple Area bland flera, som i år skriver för Formex Magazine. Dagens tips!

I really like this house in Cape Town, which is one of my favourite cities in the world. Nice views in every direction.. 
You can read more about the house here.

4 comments:

  1. Trappan är FANTASTISK och ger ha begär!!!!

    Ha en bra dag

    ReplyDelete
  2. Hoppas lilla blir bättre snart, vi får kanske boka in en träff vid annat tillfälle! :-)
    Maria

    ReplyDelete
  3. Hoppas den lilla snart mår bättre och hoppas ni får den hjälp ni vill ha!
    Häftigt hus måste jag säga!
    Jag skulle gärna gå på Formex men får gotta mig i andras bilder, så tack för tipset
    Helena

    ReplyDelete
  4. Tack, det var dubbelsidig öroninflammtion.. Skönt att få vetskap, och nu har vi medicin, men ingen mer förskola denna vecka..
    kram Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.