Tailsweep topp

Tuesday 24 January 2012

plaza february 2012

Senaste numret (02/2012) av Plaza Interiör är riktigt, riktigt bra! Jag köpte det inplastade numret helt enkelt av anledningen att jag kände igen det snygga köket på framsidan härifrån. Helt klart det bästa numret jag har läst av tidningen, hittills.
Bland annat bjuds det på ett inspirerande reportage från Ylva Skarps hem i Leksand, styling Anna Mård och foto Karin Foberg. Älskar triplex-lampan!


Men inte nog med det, stilsäkra Hannas fina våning i Vasastan är också med! 
(en glimt till vänster nedan). Löp och köp! 

pics: via Plaza

I love the latest issue (02/2012) of Swedish interior magazine Plaza Interiör,

where you for example can read about the beautiful home of lovely Hanna's Room.





7 comments:

  1. Kul - Plaza och Sköna hem är mina favoriter så jag ser fram emot att hugga denna i affären. Borde nog börja prenumerera som jag gör med Sköna hem..! :-)

    ReplyDelete
  2. Snyggt! Jag älskar dessa vackra fönster.

    Anita

    ReplyDelete
  3. Jag tycker Plaza har blivit riktigt bra, måste skaffa mig en prenumeration. Det här numret måste jag bara köpa i morgon, förstår att det är riktigt bra!

    Annika

    ReplyDelete
  4. Blir ett inköp imorgon!!
    Det bästa numret jag läst hittils var deras extra tjocka nummer i höstas (oktober?) där jag gillade precis vartenda reportage!

    ReplyDelete
  5. Tackar ödmjukt för länken. :-) Hannas hem var superfint, det ända jag tycker illa om är att det inte är jag som gjort reportaget! ;-D Men Britta och Malin är super!!

    ReplyDelete
  6. wow!
    jag som ligger sjuk skickar genast bud efter tidningen!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.